زمان و چگونگی دریافت کسر خدمت ایثارگری اعلام شد
نوشته شده توسط : rf

مان و چگونگی دریافت کسر خدمت ایثارگری اعلام شد

تاريخ : یکشنبه پنجم آذر ۱۳۹۶ | 10:44 | نویسنده : اسکندری

وی افزود: در راستای اجرای مقررات جدید کسرخدمت ایثارگران و برنامه ریزی مناسب برای تعیین افراد واجد شرایط دارای اولویت برای هر سال ، تمام جانبازان،آزادگان و رزمندگان باید براساس زمان بندی ذیل با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10 ) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. 

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان کرد:جانبازان و آزادگان از تاریخ یازدهم تا بیست آذر ماه - ایثارگران دارای سابقه حضور در مناطق عملیاتی و جبهه از بیست آذر ماه تا دهم دی ماه می توانند در خواستشان را ثبت کنند.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: اولویت بهره مندی از کسرخدمت برای واجدین شرایطی که بالاترین امتیاز را دارند به ترتیب با کارکنان وظیفه در حال خدمت،مشمولان غیر غایب دارای برگ آماده به خدمت درهر سال است و در صورت تکمیل نشدن ظرفیت (بیست هزار نفر)، اولویت با مشمولان دارای معافیت تحصیلی خواهد بود بدیهی است که غایبان در اولویت بهره مندی از این تسهیلات قرار ندارند.

وی با تاکید براین مطلب که ثبت نام در این مرحله براساس خود اظهاری بوده و نیازی به ارسال مدارک نیست،افزود: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات دقیق و صحیح به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا سامانه تلفن گویا به شماره 096480 مراجعه کنند.


 



:: برچسب‌ها: اخبار روز, اخبار نظام وظیفه, ناجا, شهدا ,
:: بازدید از این مطلب : 62
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: